A Room Whit A Wiew

Ett rum med underbar utsikt Det är många fönster i Vårt sommarhus alla med sin utsikt och charm  jag går ofta runt och bara tittar  insuper vyerna naturen utanför  det är verkligen balsam för själen.
 
Trots man Inte alltid känner så påverkas man av det vackra i positiv riktning Detta är jag helt övertygad om.
Både kroppen och själen får energier känslorna kommer upp på ytan ögonen ser  man kan ofta få ett leende på läpparna utan att ens märka det.
 
Att vistas i bra miljöer där man trivs dit man dras där mår man som bäst. Alla gånger behöver inte känna inte ens vilja vara där  DET är DÅ just då jag tror man behöver det som bäst och mest.
 
Paradiset visar idag sig från sin vackraste sida solen har lyst sedan länge  en lätt skön bris små molntussar på himlen   svalorna flyger högt i skyn knäppande med sina näbbar när det oförtrutligt fångar insekter till de små  I år tror jag det är relord i Antal säkert 100 runt och omkring oss .
 
Nu blir det till att göra en del hushållssysslor det är faktiskt meditativt att pula och dona lite  helt plötsligt kan jag stå med diskborsten tittande rakt ut i ingenting tänkandes på ingenting 
 
Det kanske är det  som är att VARA I NUET ?
 
Kram// Hans ❤💚💛
 

Kommentera här: