En Ny Vecka Väntar med förhoppningar och Önskan Om Bättring

I morgon är det måndag en ny vecka med oskrivna blad det som all energi fokuseras på är att få lilla frugan att må bättre att mediciner osv ger resultat lite stadga för henne.
 
Att det kommer att ta tid är vi väl medvetna om och hon ska få ALL tid hon behöver. Jag ska jobba med mitt göra och visa att jag tänker göra ALLT som står i min makt att hjälpa Carina  så hon får tron på bättring och förändringar.
 
Hon behöver TILLIT i massor och det ska hon få för att jag Älskar henne av hela mitt hjärta och för att hon är så väl värd det.Att få stå i centrum att få vara den viktigaste personen att bli lyssnad på att hon känner respekt.
 
Men det allra viktigaste att hon får MASSOR av kravlös tid bara få vara ha det bra bygga upp sig själv likt ett pussel där varje bit är lika viktigt just nu är det ett kaos på bitarna MEN vet man att ALLA bitarna finns då får man lugnet inombords att pusslet kan och kommer att bli komplett.
 
Med Hjälp stöd och stöttning med att finna Carina 
Det ska bli så underbart att hjälpa henne att bli hel stark glad och lycklig att bli en stolt vacker kvinna i sina bästa år.
 
Vi väntar på Dig när du känner dig redo vi ska tillsammans skapa en lugn trygg och helt kravlös miljö 
Där du kan gör PRECIS  det du känner för JAG kommer att finnas vid din sida stötta dig lyssna på dig  bära dig och lyfta upp dig om det behövs.
 
Jag vill och kommer att ge dig ALL min kärlek för att jag älskar DIG över ALLT ANNAT PÅ JORDEN ❤
 
Din // Hansis ❤💚💛
 

Kommentarer:

1 Greta:

Hansis ❤💙💚💛💜

Kommentera här: