När olyckan är framme

Alltså allvarligt åkte till pokerkillarna igår jättetrevligt och jag vann!!

Så långt all väl det var superhalt på vägen och även på infarten till han vi spelar hos.

Så påväg hem efter midnatt är jag beredd halkar till håller balansen men drar till i ländryggen har 10 m till bilen tar fram bilnyckeln 1 m från bilen halkar jag och nästan faller

Nu kommer det drar till NACKEN på vänster sida Det brinner i nacken axeln och armen tappar ALL kraft armen får upp bildörren sätter mig mår illa av smärtan det ger med sig lite får upp telefon ringer till lilla frugan berättar och säger hon får hålla koll när jag kommer hem.

Bilkörningen blev plåga den brännande känslan ger med sig lite men kraftlösheten och nu värken är enorm.

Hemma blir insmord tar morfin både långtid och snabbverkande alvedon 665 och norgesic hoppas på att det ska hjälpa börjar få panik smärtan ökar snarare än minskar är rejält orolig just .

Kan omöjligt lägga mig på sidorna tur vi har höj å sänkbara sängar fått in en ställning det går någorlunda att ligga på .

Sova går inte och vi som ska till sjukhuset tidigt nu på morgonen !
Jag ber och hoppas att det "bara" är något muskelärt sträckning...bristning det kan väl också göra riktigt ont ?

Om det ligger på nuvarande nivå och morfinet fortsätter att INTE hjälpa ..då får jag nog besöka akuten eller iaf ringa 1177

Jag hade ordentliga vinterskor hade 25 max att gå jätteförsiktig MEN oturen grinade mig i ansiktet

Jag försöker tänka på det roliga .träffa vännerna vinsten men just nu är jag bara ledsen vår overkliga saga i familjen fortsätter .

Vi får hålla tummarna att INTE något mer hänt inuti nacken .

Ha en fin dag

 


Kram /// Hans ❤💚💛

Kommentera här: