Ser Du problemen eller Lösningen?

Det är så himla lätt att se "alla" sina problem hur jobbigt vi har det med allt och alla

 

 

Men hur mycket fokuserar vi på lösningarna? DE som faktiskt gör våra liv lättare

De som gör att vi får tillslut in mer glädje i våra liv Problemen kan vi utantill in i minsta detalj 1

Men lösningarna då ruskar vi på huvudet står som frågetecken och säger ofta jag har prova ALLT!!
Hur kan då våra problem vara kvar? Är de olösliga? Det tror inte jag på

Jag misstror ingen många har säkert provat att lösa sina problem MEN på liknande sätt hela tiden och hur går det om det inte fungerade första gången?

Visst lika det fungerar INTE Det gäller att ha FOKUS på det som fungerar inte tvärtom

Vi måste GE upp våra problem och se framåt och TRO att det går

Jag vet TRO mig det är inte så lätt alla gånger MEN det går

Att ha den insikten och den tror räcker långt Sedan gäller det GÖRANDET det som glöms bort

TRO mig det kommer INTE en trollfe med ett spö och vips är våra problem borta

DU måste arbeta bort dem själv och det är också DU som får ta del av " SEGERNS SÖTMA"

Fundera lite bara var står DU..HUR tänker DU HUR har DU gjort ?

När jag hittade MIN väg kändes det som en dröm som gick i uppfyllelse

Kram // Hans ❤💚💛

 

Kommentarer:

1 Bibbi:

Väldigt fint skrivet! Kram...

Svar: Tack så jättemycket 😊
Hans Brandt

Kommentera här: