ATT TRÄNA ACCEPTANS GER ETT MYCKET BÄTTRE MÅEENDE

ATT KUNNA ACCEPTERA ÄR INTE HELT ENKELT 
 
 

Acceptans en "medicin" för ditt inre

Att acceptera är inte samma sak som att gilla, säga att det är ok.

Att acceptera något är att förstå-inse att Just nu är det så .

Jag tränar och har tränat massor på att acceptera och det har givit mig ..Energier ..Lugn ..mindre inre stress

Betydligt mindre ilska frusteration

Tidigare lade jag massor av energi på Hur det borde vara .Hur någon annan borde gjort

Tänk så här att du lägger energi en dag på att det regnar och är kallt !! VAD kan du göra åt det? VAD ger det dig för gott att älta vädret ?

Acceptansens svar blir ..Det regnar idag det kan jag inte göra något åt .Jag får tvätta fönsten en annan Dag ..

Jag kan LOVA dig att ditt arbete med att acceptera saker och ting i ditt liv ..kommer att ge dig MASSOR av positiva effekter ..

Acceptera och Acceptans är INTE Att Ge Upp ....Det är INTE att tycka om jobbiga ..ledsamma ..smärtsamma upplevelser ..

Det handlar om att INTE lägga massor av energi-kraft på något du endå inte kan göra något åt just då .

Acceptans och mindfullness går hand i hand .

Just nu känner jag så här ....Just nu Är det så här ...Just nu har jag ont .Just nu har jag dåligt ställt ...

Hoppas ni är med mig VAD jag vill förmedla ..

För mig som har mycket smärta ..begränsningar på många plan
Har acceptansträningen betytt och betyder massor ..det lindrar ..lugnar och lättar dagen och NUET ...

Lycka till OM du provar // Kram Hans 💗💛💚

Kommentera här: