SÅ HÄR ÄR MIN SVÅRA NERVSMÄRTA

ATT HA STÄNDIG SMÄRTA ÄR SVÅRT ATT BESKRIVA ÄNNU SVÅRARE ATT FÖRSTÅ 
 
 

Jag trodde det var omöjligt MEN nu har smärtan slagit ALLA rekord .

Jag har så förbannat ont att hela kroppen blir påverkad tårarna bara kommer kramperna och nervsmärtorna avlöser varandra . Delvis självförvållat pga av mycket bilkörande

Det som är nytt är att smärtorna är på så många ställen samtidigt så intensiv och så länge ...Brukar lindras lite efter flera doser av medicin.

Jag har tom ökat både långtids som korttidsmorfinet på eget bevåg UTAN effekt .

Ringde och frågade när jag skulle få tid hos smärtläkaren SÅKLART arbetade hon varannan v nu pga av egen sjukdom...Så nu på torsdag känns som 2 år .

 

Ni som har/ haft Fentanylplåster Hur går upptrappningen till ? Såg det kunde ta dygn innan effekten kom ..kan man ta morfinet som stöd då ?

Det händer bra saker i familjen just nu MEN jag kan Inte känna den glädjen Väldigt ovanligt och lite skrämmande det visar ju att psyket påverkas vilket Inte är konstigt .

TRO mig OM jag KUNDE Så skulle jag åka in till sjukhuset .TRO mig igen när jag säger att det GÅR inte just nu och JAG/VI har HELA situationen...Jag vill inte dela allt med respekt för andra människor.

Ni som VET om svåra smärtor VET hur jävligt det är och ER förståelse betyder massor i denna situation TACK ni finns ❤


Kram från // Hans ❤💚💛

Ps; På bilden mitt ALLT genom dessa svåra smärtnätter utan sömn MELKER ❤💚💛

 

Kommentera här: