JAG FÅR BETALA ETT HÖGT PRIS

Haft så fruktansvärt ont i flera dagar och i natt får vi hoppas att kulmen kom..

 

Fick ha hink framme ömsom svettades sjöblöt sedan frös ( Ingen feber) vänstersidan från örat hela vägen ut i handen och fingrarna .Kan säga att armen och handen var obrukbar i natt

Värsta smärtan från nacken över axeln och utsidan av överarmen som tandvärk hugg så jag skriker rätt ut på det helt bortdomnad och svullen.

Hade ju läkartid till smärtläkaren i Gävle helt omöjligt att ta mig dit ..hon fick ringa och berätta om medicinschemat sprutorna 4v i rad får vi börja med efter helgerna kan Inte hjälpas

Försöker hålla humöret uppe var ju och spelade poker igår jättrevligt MEN priset blir högt
Jag blir ledsen och påverkad jag gör så lite och så får jag så jävulskt ont

Nu får jag hoppas på den nya medicinerna

Önskar dig en fin dag// Kram Hans ❤💚💛

Kommentera här: