VAD "SJUTTON" ÄR DETTA!!?

 
EN MASSA ORD VI ANVÄNDER SOM VI KNAPPT VET BETYDELSEN AV .
 

Ju mer jag träffar människor så lär jag mig att se vad tex enkla ord kan påverka en människa. .

Ta tex Normal ...Lagom.....Sunt Förnuft ......idealvikt ....osv osv.
Abstrakta ord fria för tolkningar ..värderingar...men även massor av rädslor ångest .. mm....

Vem sjutton avgör vem eller vad som är normalt ?
Utifrån vems referens ..vem är lagom ? Vad är man annars...?

Jag menar detta skadar många ...jag menar att tydlighet att få vara den man är utan att falla ur nån jäkla norm ..eller sneda styrda värderingar ...

Uttjatat men att ALLA duger precis som de är..ser ut...klär sig..tänker och gör..

Ju mer vi når dithän
Ju högre kan vi sjunga ..

We are all the winners

Jag är " Bara" Hans
Kram// Hans ❤💚💛

Kommentarer:

1 Bintu Malm Fraser:

Ja usch. Det är väl normen som bestämmer exakt vad som är lagom :-/

Kommentera här: