ATT ÄNTLIGEN BLI FÖRSTÅDD

ATT NÅGON FÖRSTÅR EN SITUATION WOW
 

Lilla frugan ville att jag skulle följa med till hennes Terapeut .såklart jag ville.

Det ångrade jag Inte en sekund . Kan säga utan den minsta tvekan att detta var den Absolut bästa stunden hos en terapeut jag någonsin upplevt och då har jag STOR erfarenhet .

Hon var så klarsynt ..hon förstod precis hur vi kände .tyckte och tänkte .

Hon beskrev för Carina hur det blev för mig detta UTAN att jag öppnat munnen .Denna förståelse gjorde att tårarna börja rinna ner för mina kinder SÅ OFANTLIGT SKÖNT.

Att bli sedd ..förstådd ..hon tog Givetvis i första hand om lilla frugan hennes känslor svårigheter och mående .
Lika där hon pratade " Mitt språk" som jag ser och upplever hur det känns att maktlös och utan kontroll med rädslorna forsande genom kroppen stå på sidan.

När hon efter en längre stund pratat färdigt med lilla frugan vände hon sig till mig sa ..ska vi höra hur Hans upplever detta ? Jag tittade på henne i ögonen och fick fram ett TACK sedan brast jag ut i gråt ..en gråt av Tacksamhet och Lättnad .

 

Jag sa det till henne hur Skönt det var att någon exakt förstod hur JAG kände tyckte och tänkte
Vad detta betydde för mig .

Sedan berättade jag saker jag bara burit inombords kände att OM jag någon gång ska berätta så är det Här och Nu.

Efteråt kände jag en sådan lättnad ..befriad av ett berg av tyngder en frid många känslor jag INTE vet om jag någonsin känt förut for genom kroppen enbart sköna känslor

Vi kom fram till saker vi skulle göra jag och lilla frugan ..Vi också överens om att jag följer med var 3:e vecka .

Känner en sådan otrolig tacksamhet att JAG kunde få det jag så väl Behövde och MER därtill .

Jag ville bara dela min Lycka med er
Kram// Hans ❤💚💛

Kommentera här: