HUR VYXNA MÄNNISKOR KAN BETE SIG FY SJUTTON

ALKOHOLEN TAR BORT ALLA SUNDA VÄRDERING OCH ÄR DET TILLIKA EN DRIVANDE PSYKOPAT INBLANDAD BLI DET ÄN VÄRRE
 
 

Är så otroligt ledsen och maktlös över att min älskade "lilla frugan" mår så väldigt dåligt över det som hände med hundarna.

Den falska och påhittade Anmälan mot vår dotter Andrea plus den rena vuxenmobbingen som sker på gården där några stycken gått ihop " Alkoholgänget" kastar blicka ger spydiga kommentarer.

Iom att " Lilla frugan" tillika hamnat i en Djup utmattningssyndrom så är hon ju helt förståeligt än känsligare .

Ordföranden hon som varit och är drivande i detta blev AVSATT av medlemmarna i bostadsrättsföreningen plus en till som är med i mobbgänget . Så många är medvetna hur svinaktiga de är MEN detta hjälper INTE "lulla frugan"

Hon får svår ångest av att bara gå ut till brevlådan vi bor ju på samma gård som alla mobbarna gör . Lilla frugan mår fruktansvärt dåligt av det här får panikattacker vill fly och även flytta härifrån.

Jag vill ju givetvis agera men "lilla frugan" vill inte det då hon är rädd att det ska bli ännu värre lika att söka kontaktförbud har hon avböjt
GIVETVIS respekterar jag henne fast det är Fruktansvärt svår då jag har så stark ilska mot dom som gjort och gör detta .

Idag har hon gråtit i timmar och kräks av ångesten Det är rent ut sagt förjävligt hur sjuka människor kan ställa till .

Jag känner mig totalt maktlös bunden till händer och fötter .

Jag hoppas och ber att Karman ska ge dessa människor vad de förtjänar .

Ska prata med sjukhuset om de kan hjälpa oss på något sätt ...vad vet jag inte ..

Fy sjutton på ren Svenska om någon "vän" till dessa människor läser detta framför mer än gärna detta till dem .

En väldigt ledsen och förtvivlad Hans

 

Kommentera här: