INSIKTER KAN VARA SOM KÄFTSMÄLLAR

Men insikter ger ALLTID möjlighet till förändring
 

Jag har fått STORA insikter sista tiden .insikter som gör att jag förstår att jag ska förändra delar av mitt beteende .

Jag har gjort och tänkt på ett sätt som Inte varit bra för människor i min närhet och inte heller bra för mig själv .

Jag vet vad det beror på .jag ser hur jag gjort .förstår vad det åstakommit hos andra och hur jag betett mig .

Nu behöver jag bli medveten ..sedan förändra ...det gör Ont .jag blir ledsen och rädd .

 

Ledsen jag skadat människor .rädd jag ska göra fel .

Men samtidigt vet jag att nu när jag insett och är villig att förändra så kommer detta att gå bra .

Ta det lugnt .ge detta tid .reflektera .prata om det .inte skuldbelägga mig själv .berömma mig när det går bra .vara tacksam när jag ser det gamla beteendet komma och göra annorlunda .

All förändring tar tid .kräver tålamod .tron på att det går ....små steg ..VÅGA göra fel på vägen .....

Jag kommer att lyckas .för jag VILL ❤

Tacksam jag insett Tacksam för nya insikter Tacksam för möjligheten att kunna förändra mig till det bättre

Ha en skön dag // Kram Hans ❤💚💛

 
 
 

Kommentera här: