PÅ FACEBOOK FINNS DET SOM INTE FINNS

EN NYPA SALT ÄR BRA ATT HA PÅ FACEBOOK
 
 

Är det så att Facebook för många är en fasad uttåt
Där jag kan bygga luftslott .där jag kan framstå som en människa ..framhäva en bild av min familj och mitt liv som det vore gudomligt?

Så tror jag fler och fler gör ...av olika anledningar ...viljan att ha ett bra liv
Den som har saker i familjen hos sig själv som behöver mörkas ..tystas ner ..

Facebook är och kommer att förbli ett socialt media där iaf jag tar mycket med en nypa salt ..

Sedan fyller Facebook sin funktion ..som kontakt människor i mellan ...MEN allt och alla har långt ifrån rent mjöl i sina påsar .....allt för många historier vittnar om detta ..

Så Vad vill jag säga? ..jo var rädda om er ....❤


Bränt barn skyr elden

Kram // Hans ❤💚💛

Kommentera här: