SVÅR SMÄRTA OCH SÖMNBRIST ÄR INGEN BRA KOMBO

Nu får vi verkligen hoppas att Akademiska ringer och säger .NUSÅ är det äntligen Din tur Hans.

 

Smärtan som jag genomlider just nu är väldigt nära outhärdlig ..Jag är vaken säg i snitt 20 timmar / dygn som i natt NOLL sömn .

Det beror på att numera kan jag INTE ligga på någon sida alls och på rygg har jag väldigt svårt att somna den nya medicinen Norgesic Hjälper en del mot muskelsmärtorna

Men smärtorna från nacken lindras inget eller ytterst lite trots dubblering av Oxycontinet .

 

På detta har jag lilla frugan som mår ALLT annat än bra .

Läkaren ringer 11.30 ska då prata medicinering får se Vad vi kommer fram till .

Försäkringskassan ringdeoch frågade hur det gick hon sa du är otrolig Hans trots hur ditt liv ser ut och har sätt ut en längre tid .

Jag beundrar din inställning och att du GÖR det Du kan hela tiden ..sedan frågade hon om sjukskrivning och lite nya regler MEN du är enkel att ha att göra med då allt kring dig är i så bra ordning jag skriver trolig sjukskrivning 2017 .

Jag måste ha tur med FK när jag hör hur andra har det ..TACKSAM för detta .

Får jag bara Lite smärtlindring så blir detta kanoners för mig .

Kram // Hans ❤💚💛

Kommentera här: