TAR DU HAND OM DITT " INRE LILLA BARN" SOM FINNS HOS OSS ALLA VUXNA?

Att kunna läka sitt "lilla inre barn" kan göra massor med dig och få dig att förstå och må mycket bättre .
 
 

Har ni hört talas om vårt "lilla inre barn" om ni hört har ni lyckats ta hand om detta lilla barn.

För mig var det en ytterst viktig del av mitt tillfrisknande när jag väl förstod var det var och innebar.

Mitt lilla inre barn var trasigt sårat sårbart litet osäker mycket rädd mm .

Idag många år efter jag började ta hand om mitt lilla inre barn så händer det då och då att det dyker upp . Jag tog hand om som säkert många förstått LILLA HANS ..genom flera tuffa meditationer som finns dels i grupp är att föredra första gången då MYCKET starka känslor och reaktioner kan komma upp sedan finns dvd:er .Lekparken heter min favorit .

Sedan när jag kände mig rädd liten osäker osv .Så tog jag upp LILLA HANS i mitt knä tröstade honom som man gör med ett litet barn
Efter hand dök lilla barnet inom mig upp mer sällan .

Detta blev ett STORT steg i mitt tillfrisknande ett slags " klippa navelsträngen" från det förflutna .

Det brister som fanns hos LILLA HANS tillgodosattes av STORA HANS och tillsammans kunde de gå vidare .

Vet inte om ni tycker det är värt att pröva jag var lite tveksam i början MEN det var jag till mycket utanför min trygghetszon på den tiden

Jag ångrar mig verkligen INTE ..

Tack för att jag får dela detta med er
Kram // Hans ❤💚💛

Kommentera här: