LIVSGLÄDJE VAD ÄR DET FÖR DIG

OM vi sänker kraven försöker vara här och nu
Då tror jag vi finner betydligt MER Livsglädje
 
 

VAD är Livsglädje för Dig ❤?


För mig är det att tillåta mig att få vara den jag är i djupet av mitt hjärta, vara nyfiken, och känna en pirrande glädje inför livet .

Tanken kom till mig för att jag just nu saknar livsglädje.

En av mina uppgifter här på jorden är att få hjälpa och inspirera dig att vända dig inåt och återupptäcka din storhet, den du i sanning är i djupet av ditt hjärta. ❤

Många har redan påbörjat vandringen inåt, men många har ännu inte börjat

Varför väljer vi att dölja sanningen om oss själva, för oss själva?
Kanske har du ställt dig den frågan. Lever du eller överlever du bara?


Om vi dels kan acceptera nuet och dels minska kraven på VAD livsglädje kan vara för oss då kanske det blir betydligt Mer än vi trodde ?

Något att fundera över ? Det är upp till dig

Jag önskar oavsett en skön fredag

 


Kram // Hans ❤💚💛

Kommentera här: