MÅENDET ÅKER HISS NÅGON SOM KÄNNER IGEN SIG

Den senaste tiden har jag haft en stark inre stress ibland oftare och oftare så stark att jag tappar kontrollen i tänkandet framförallt .

Det blir enkelt förklarat kaos och tomt i huvudet detta är väldigt obehagligt och det gör mig väldigt påverkad känslomässigt ledsen och arg/ frustrerad.

Intilektuellt förstår jag väl att min livssituation och värken tar ut sin rätt..Men det här har kommit så fort som jag upplever det ..

Har tagit upp det främst min samtalskontakt även lilla frugans kontakt de säger båda inte ett dugg konstigt ..detta svar hjälper ju INTE mig

Jag är både tom och full i huvudet på samma gång ..tappar ord glömmer vad jag ska säga göra ..jag brukar klara press och stress mycket bra ..jag är som starkast då MEN Inte nu..konstigt nog fungerar planeringar och lösningsfokus lika bra ..men är lättstörd ..tappar tråden ..velar hur jag ska göra med saker och ting ...vill ta bort mer och mer i en värld som redan är liten .

Mina tankar kommer till utmattning ..depp...

Tappar ork gesten från glad och engagerad till låg och och uppgiven på ett ögonblick ..MEN jag landar tänker och kommer tillbaka .

Dock så är spiralen tydligare och tydligare händer oftare och oftare omgivningen märker detta .

Någon som känner igen sig i min beskrivning ?

 


Reflektera här eller i pm

Kram mitt i natten från funderande och värkfylld Hans

Kram // Hans ❤💚💛

 

Kommentera här: