VAR DET ÄNGLARNA SOM NYSS RÄDDADE MITT LIV?

NÅGOT ELLER NÅGON FANNSHOS MIG ALLDELES NYSS 
 

TACK Alla mina skyddsänglar att ni var med mig för en stund sedan .Eller vad vem det nu var

Jag hade precis blandat ihop degen till lilla frugans favorit glögglimpor endast till julen.

Nå skulle bara köra det sista med degkrokarna
På grund av smärtorna i nacken satte i elvispen i jordade uttaget var nästan klar då smäller det bara till högt och sprakar som jag tyckte ur eluttaget

Lyfter upp elvispen ena kroken far iväg när jag hämtat mig ser jag att elsladden varit lite skadad ett litet jack nu slets den av HELT .

Nu det konstigaste mina trådlösa hörlurar slog av lyssnade på fotbollen från Sovrummet tänkte så bra det är med Jordfelsbrytare.

Lilla frugan kommer hem med Melker hon kollar i säkringsskåpet INGEN säkring harslagits ur !!

Trots hörlurar Tv i sovrummet och enheten till hörlurarna jag ligger i sängen när lilla frugan är vid säkringsskåpet ropar till henne tack nu fungerar det igen .

Hon kommer tittar på mig ..säger jag har inget gjort DÅ slår det av igen ??? För att efter en liten stund slå på inget glappt vi kollar och många fler saker går på samma säkring .

Då kommer vi på vi skulle byta och sätta upp nya brandvarnare till julen DET HADE VI GLÖMT Ryser när jag skriver .

Någon ..något hjälpte oss det är jag HELT säker på för många saker samtidigt och så Tydligt

Hur som TACKSAMHETEN ÄR STOR !!!

Kram // Hans ❤💚💛

 

Kommentarer:

1 Eva:

Din tid var inte inne nu 👍

Kommentera här: