Trångsynta Och Enkelspåriga Människor Tar Energier OM vi går På Deras Sätt att bete sig

Att bara se saker och ting på Ett Sätt gör oss människor enkelspåriga Enögda .

 

På det här sättet utvecklas vi nästintill ingenting .Vi lever i vår lilla bubbla i tron att världen är inte större än så här .Himla tragiskt i mina ögon .

Nå varför hamnar människor i detta läge? Finns säkert många faktorer Men rädslor ..osäkerhet
Även egoism och grandositet att HA RÄTT.

I min värld är det istället så utvecklande att se saker med olika ögon ..att få lära sig av andra människor Istället för att vara trångsynt över deras synsätt...för att istället visa Tacksamhet att det finns fler sätt än ETT att se på saker och ting .

Att möta trångsynta "enögda" människor gör mig frustrerad och t.o.m lite låg ett samtal -dialogär inte möjlig .För mig är det ingen idé att framför andra åsikter då personen Inte är mottaglig.

Om du väljer att gå in i debatt så slutar det allt som oftast i en konflikt iom de vägrar att se eller lyssna på vad som sägs ..de har SITT synsätt thats It .

Frustrationen och ilskan växer inombords och det är dessa personer INTE VÄRDA..

Jag vet Inte om du tänkt så här om du mött dem jag beskriver ?

Jag gjorde det senast i helgen och det är ingen trevlig upplevelse 10 personer ser samma sak den 11:e den det gäller ser INGENTING ..

Ikväll är det " muppträff" igen längtar till "gubbsen"

Kram // Hans ❤💚💛

Kommentera här: